Η Γιορτή του Franchising
Πραγματοποιήθηκε με εκπληκτική επιτυχία η φετινή 2η απονομή των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE 2010, την Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010, στο Palmie bistro Κεφαλαρίου, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ναυτιλίας και Ανταγωνιστικότητας, σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ και τον ΣΕΛΠΕ, υπό την διοργάνωση του περιοδικού FRANCHISE BUSINESS, με Μέγα Χορηγό τα Palmie bistro. Σύσσωμος ο κόσμος του franchising παρευρέθη στην εκδήλωση των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE, με περισσότερους από 450 εκπροσώπους του κλάδου. Επιβραβευθήκαν για μια ακόμη χρονιά οι επιχειρήσεις και οι άνθρωποι του χώρου, που διακρίθηκαν για τις επιδόσεις και τις πρωτοβουλίες τους κατά την περσινή χρονιά και απονεμήθηκαν 24 βραβεία σε μια glamorous βραδιά, με παρουσιαστές την Άντζελα Ευριπίδη και τον Κώστα Φραγκολιά, στις αλυσίδες AUTOMAGIC, ΑΧΟΝ, BURGERING HOUSE, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, CURVES, ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ, ΕCO WASH, FORTHNET, GOODY'S, IONIOS BROKERS, LINGUA.PLUS, MEDIA STROM, MIGATO, ΟΜΙΛΟΣ SO EASY, PALMIE BISTRO, ΡΕΖΕΡΒΑ, WEBWONDERS, WIND. Best Franchise Leader διακρίθηκε παμψηφεί ο κος Μαξιμιλιανός Κωνσταντινίδης, Ιδρυτής και Πρόεδρος της ΚΕΜ ΑΕ που διοργανώνει την Διεθνή Έκθεση Franchise. Best Woman Franchisor η κα Μάυρα Βαγιωνή - Στασινοπούλου, Ιδρύτρια και Πρόεδρος της FRESH LINE. Best Franchise Manager, ο κος Δημήτρης Μήτος, Διευθυντής Ανάπτυξης των Palmie bistro. Ειδικές τιμητικές διακρίσεις έλαβαν ο κος Πάνος Πατρωνίδης για τα 20 χρόνια προσφοράς του ως σύμβουλος franchise και ο Σύνδεσμος Franchise Ελλάδος για την εξωστρέφεια που επίδειξε το 2009.
Οι αλυσίδες που διακρίθηκαν στα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE το έτος 2009 είναι:
AXON (BE SPOKEN FRANCHISOR)
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ (BEST FRANCHISE WORKPLACE)
ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ (FAST GROWTH FRANCHISOR)
WEBWONDERS (MOST INNOVATIVE CONCEPT)
FORTHNEΤ (BEST USE OF TECHNOLOGY)
LINGUA.PLUS (MOST LOYAL NETWORK)
CURVES (BEST MASTER FRANCHISE)
MEDIA STROM (BEST CONCEPT REDESIGN)
ΡΕΖΕΡΒΑ (BEST CREATIVE & CAMPAIGN PROJECT)
GOODY'S (SOCIAL RESPONSIBILITY)
ΓΕΡΜΑΝΟΣ (BEST INTERNATIONAL EXPANSION)
ΜΑΞ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ (BEST FRANCHISE LEADER)
PALMIE BISTRO (BEST INTERNAL ORGANIZATION)
AUTOMAGIC (BEST URBAN FRANCHISE)
ΜΑΫΡΑ ΒΑΓΙΩΝΗ (WOMAN FRANCHISOR)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΟΣ (BEST FRANCHISE MANAGER)
ΕCO WASH (ECO FRIEDLY FRANCHISE)
ΟΜΙΛΟΣ SO EASY (CUSTOMER ORIENTED FRANCHISE)
IONIOS BROKERS (MOST PROMISING FRANCHISE)
WIND (BEST MARKETING CAMPAIGN)
BURGERING HOUSE (BEST PRODUCT QUALITY)
MIGATO (BEST VALUE FOR MONEY PRODUCT)
ΠΑΝΟΣ ΠΑΤΡΩΝΙΔΗΣ (ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ)
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ FRANCHISE ΕΛΛΑΔΟΣ (ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ)
Τα ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE αναδεικνύουν τις επιχειρήσεις που έχουν υιοθετήσει το franchise ως κύρια στρατηγική ανάπτυξης και των ανθρώπων που ηγούνται της ανάπτυξης του κλάδου, δίνοντας ώθηση στα οράματα όλων των επιχειρηματιών του κλάδου και συνεισφέροντας στην διάδοση του franchising. Αναβαθμίζουν τον ίδιο τον κλάδο του franchising, καθώς αφορούν σε μια εξαιρετική διοργάνωση και έχουν πλέον καταξιωθεί στον επιχειρηματικό κόσμο, αποσπώντας μοναδική απήχηση και κύρος. Πλέον, μετά την δεύτερη διοργάνωση και την απόλυτη επιτυχία και αποδοχή από το σύνολο του κλάδου καθιερώθηκαν όχι μόνο ως θεσμός και ετήσια γιορτή του franchising, αλλά και ως σήμα αναγνώρισης και πιστοποίησης επιτυχίας.Κύριο μήνυμα της εκδήλωσης ήταν ότι το franchising διανύει σήμερα μια από τις πλέον κρίσιμες περιόδους του στη χώρα μας, καθώς εμφανίζεται η μεγαλύτερη ευκαιρία του, να διαπρέψει ως κλάδος και να καταξιωθεί ως η απόλυτη μορφή επιχειρηματικότητας και ως καταλυτικός μοχλός ενίσχυσης της εθνικής οικονομίας. «Σήμερα, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Πλάτων Μαλικούρτης, ιδιοκτήτης του φορέα διοργάνωσης και εκδότης του περιοδικού FRANCHISE BUSINESS, «αναγνωρίζει ότι δεν υπάρχει καμιά πιθανότητα επιτυχίας στα αυτόνομα και ανεξάρτητα καταστήματα. Παράλληλα, οι περισσότεροι επιχειρηματίες αναζητούν τόσο υψηλές αποδόσεις, όσο και χαμηλές επενδύσεις, κάτι που μόνο το franchise μπορεί να προσφέρει. Κατ' αυτόν τον τρόπο, η "ζήτηση" για το franchise, έχει διπλασιασθεί και οι δυνητικοί δικαιοδόχοι εκτιμούνται πλέον σε άνω των 500.000 ενδιαφερομένων κατ' έτος».
- Πλάτων ΤΡ. Μαλλικούρτης
ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ FRANCHISE, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ, ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΤΗΣΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ FRANCHISING, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΣΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ.