WATT+VOLT

Η WATT+VOLT, ως ο κορυφαίος πάροχος ενέργειας με το ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, μετρά πάνω από 200.000 πελάτες και 70 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα. Οι Financial Times την κατέταξαν στις 1000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ευρώπη, δίνοντάς της την 1η θέση ανάμεσα στις ελληνικές επιχειρήσεις και την 204η θέση συνολικά στην Ευρώπη. Συζητάμε με την κα Λένα Ζολώτα, Retail Sales Director της εταιρείας.

Αρχικά, συγχαρητήρια για τα 70 καταστήματα, που αριθμεί πλέον δίκτυο της WATT+VOLT. Ξεκινώντας την συνέντευξη θα θέλαμε να μας πείτε ποια είναι η επιχειρηματική σας πρόταση και ποια τα προνόμια που παρέχετε στους franchisees σας.

Η WATT+VOLT δίνει μία δυναμική απάντηση σε όσους θέλουν να δοκιμαστούν στο επιχειρείν, σε μία αγορά, όπως αυτή της ενέργειας, η οποία αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, με την ασφάλεια και την εγγύηση μιας δυναμικής εταιρείας, η οποία εντάχθηκε στη λίστα των Financial Times 2020 με τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στην Ευρώπη και την 1η ανάμεσα στις ελληνικές επιχειρήσεις. Πλεονέκτημα αποτελεί η χαμηλή επένδυση που απαιτείται για τη δημιουργία και τη διαμόρφωση ενός νέου καταστήματος, καθώς και το γεγονός ότι ο νέος μας συνεργάτης δεν χρεώνεται με extra έξοδα όπως entry fees, royalty fees, marketing fees, αφού στόχος μας είναι να ξεκινήσουμε το νέο του επιχειρηματικό όνειρο χέρι-χέρι. Επιπλέον, στα δυνατά μας σημεία συμπεριλαμβάνονται η ευελιξία, η ταχύτητα στις αποφάσεις που λαμβάνουμε αλλά και στην υλοποίηση του εκάστοτε επιχειρηματικού πλάνου για τη δημιουργία ενός καταστήματος.

Τα 70 καταστήματα και ειδικά η ανάπτυξη τόσο μέσα στο 2020, όσο και η συνεχόμενη δυναμική πορεία μέσα στο 2021, λαμβάνοντας υπόψη μας και τις δυσμενείς συνθήκες στην αγορά λόγω covid-19, συνιστούν ένα εντυπωσιακό γεγονός. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που αναγνώρισαν οι συνεργάτες σας και σας εμπιστεύθηκαν;

To ισχυρό brand name, η γρήγορη χρονικά απόσβεση της επένδυσης και το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο που παρουσιάζεται στους ενδιαφερόμενους, το οποίο περιλαμβάνει: εξελιγμένη τεχνογνωσία, συνεχής εκπαίδευση προσωπικού, πρόσβαση σε e-learning platform, χρηστικά εγχειρίδια, συνεχής υποστήριξη από την ομάδα πωλήσεων και marketing. Όλα αυτά αποτελούν σπουδαία εφόδια που μεγιστοποιούν το ενδιαφέρον των συνεργατών μας.

Ποιο είναι το πλάνο ανάπτυξής σας;

Στόχος μας είναι να βρεθούμε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, προκειμένου να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, για να τους παρέχουμε μία ανεπανάληπτη και ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, φτάνοντας ακόμη και τα 100 καταστήματα σε όλη τη χώρα.

Σε σχέση με τα lockdowns και τους διάφορους περιορισμούς, παρατηρήσατε αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών μετά την άρση τους, και ποιες είναι αυτές; Πώς αναδιαμορφώθηκαν οι προτεραιότητές σας;

Καθώς το ρεύμα και το φυσικό αέριο, είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, δεν παρατηρήθηκαν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις κατά της διάρκεια του lockdown. Με την άρση των μέτρων, αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον των καταναλωτών και δη των επιχειρήσεων για τις ενεργειακές μας υπηρεσίες, όπως είναι το Chargespot, η πρωτοποριακή μας υπηρεσία για την ηλεκτροκίνηση που λειτουργεί μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής καθώς και το Νet metering, το πιο ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπαραγωγής με ενεργειακό συμψηφισμό που επιτρέπει στους καταναλωτές να παράγουν οι ίδιοι το ηλεκτρικό τους ρεύμα, αξιοποιώντας αποκλειστικά την «πράσινη» ενέργεια, μόνο με τη δύναμη του ήλιου και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και την ποιότητα της ατμόσφαιρας. Παράλληλα, η WATT+VOLT ανταποκρίθηκε άμεσα στις νέες συνθήκες και λάνσαρε την εξ αποστάσεως υπογραφή συμβολαίου, μέσα από την υπηρεσία e-contract με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού. 

Ποιες είναι οι βασικές αλλαγές που ενσωματώθηκαν στο επιχειρηματικό μοντέλο σας, μετά την εμπειρία των lockdowns;

Με αφορμή τις συνθήκες του lockdown μεγιστοποιήσαμε την ευελιξία μας και στηριχθήκαμε στην καινοτομία, ώστε να συνεχίσει απρόσκοπτα η εξυπηρέτηση των  πελατών μας και με δια ζώσης αλλά και από με από απόσταση τρόπους. Επίσης, κωδικοποιήσαμε τις εσωτερικές διαδικασίες μας δίνοντάς τους έναν πιο «ηλεκτρονικό» χαρακτήρα, ώστε η e-φιλοσοφία να εφαρμοστεί εκ των έσω και να λαμβάνονται οι αποφάσεις γρήγορα, με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Η ενίσχυση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τα εξειδικευμένα εργαλεία εξυπηρέτησης του πελάτη ήταν στα δυνατά μας σημεία.

Πώς υποστηρίζετε τους franchisees σας;

Μέσα από τη διαρκή εκπαίδευση σε προϊόντα & υπηρεσίες, εφαρμόζοντας μεθόδους πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, με φυσική παρουσία, e-learning, webinars & on the job training, ώστε να είναι πανέτοιμοι να αντιμετωπίσουν όλες τις συνθήκες.

Με τον σχεδιασμό ενεργειών για την ανάπτυξη του  εμπορικού πλάνου

Με τη συνεχή καθοδήγηση & υποστήριξη από έμπειρη και άρτια εκπαιδευμένη ομάδα Retail

Παρέχοντας πρόσβαση σε εξελιγμένη τεχνογνωσία & συστήματα

Και με τη συνεχή υποστήριξη εφαρμόζοντας ένα 360ο ετήσιο πλάνο επικοινωνίας

Πώς θα σχολιάζατε το μέλλον του κλάδου σας, τόσο γενικότερα αναφορικά με αναμενόμενες αλλαγές σε αυτόν, όσο και ειδικότερα αναφορικά με την αξιοποίηση του franchising;

Η μεγαλύτερη αλλαγή που συντελέστηκε στον τομέα της ενέργειας πρόσφατα είναι σίγουρα η εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Στόχου για τις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας (EU Target Model). Παρά τις όποιες ανακατατάξεις η ελληνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας μόνο οφέλη έχει να αποκομίσει μελλοντικά από την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία του Μοντέλου-Στόχου. Από την άλλη πλευρά, η ενεργειακή μετάβαση δημιουργεί πολύ μεγάλες ευκαιρίες για όλες τις εταιρείες του κλάδου και στο πλαίσιο αυτό, η WATT+VOLT βρίσκεται τοποθετημένη για να τις εκμεταλλευτεί στο μέγιστο βαθμό, πάντα με γνώμονα τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Οι ευκαιρίες αυτές οι οποίες αφορούν σε διάφορα πεδία όπως οι ανανεώσιμες πηγές, τα έξυπνα δίκτυα, η αποθήκευση ενέργειας, η ηλεκτροκίνηση, τα μοντέλα απόκρισης ζήτησης (demand response) αλλά και οι ευρύτερες νέες ψηφιακές τεχνολογίες που θα επιτρέψουν υψηλή αυτοματοποίηση, αύξηση των προσφερόμενων δυνατοτήτων και θα αποτελέσουν στοιχείο σημαντικής διαφοροποίησης μεταξύ των συμμετεχόντων.

Σε σχέση με το franchising, η WATT+VOLT επενδύει στη φυσική παρουσία των καταστημάτων και πιστεύει στην άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη, ιδίως στην τοπική κοινωνία. Ως εκ τούτου, προχωράει και στη δημιουργία ενός νέου concept, το WATT+VOLT spot, ενός ευέλικτου και μικρού σε μέγεθος καταστήματος, προκειμένου να βρεθεί σε όλες τις γωνιές της Ελλάδας, και να εξυπηρετεί αδιάλειπτα και άψογα όλους τους πελάτες, με προϊόντα και υπηρεσίες ενέργειας  που συμφέρουν.