Coffee Island

Η Coffee Island Καφεκοπτείο, σύμφωνα με την κατάταξη 2020 της ετήσιας έκδοσης του FoodService Europe & Middle East βρίσκεται στην 7η θέση (μια θέση υψηλότερα από πέρυσι) στην γενική κατάταξη και στην 7η θέση επίσης σε ρυθμούς ανάπτυξης!

Το FoodService Europe & Middle East είναι το πιο καταξιωμένο περιοδικό στην εστίαση σε Ευρώπη και Μ. Ανατολή και μία φορά το χρόνο εκδίδει την κατάταξη των Coffee Bars σε Ευρώπη και Μ. Ανατολή.

Η κατάταξη προκύπτει από τον αριθμό καταστημάτων κάθε δικτύου, αλλά και από τον ετήσιο αριθμό ανάπτυξης.

O Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου, κ. Αχιλλέας Λαζάρου, δήλωσε σχετικά: «Η πανδημία έφερε μεγάλες προκλήσεις σε όλη την αγορά των αλυσίδων καφέ, ενώ οι καταναλωτές διατήρησαν τις υψηλές προσδοκίες και απαιτήσεις τους για την καθημερινή εμπειρία και την ποιότητα του καφέ που προτιμούν. Αυτό ακριβώς είναι και το σημείο που μας διαφοροποιεί και συνεχίζουμε να επενδύουμε ως Coffee Island. Παρακολουθούμε διαρκώς και αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των επισκεπτών. Φροντίζουμε και στοχεύουμε στην διαφοροποίηση, μέσα από την προσεγμένη εξυπηρέτηση που προσφέρουμε, νέες υπηρεσίες και προϊόντα.»

Σχετικά με την αλυσίδα Καφεκοπτείων Coffee Island

Η Coffee Island είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και τη Ν. Ευρώπη. Η εταιρεία έχει έδρα την Πάτρα και λειτουργεί 470 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Η εταιρία εργοδοτεί 210 στελέχη, συνεισφέρει σημαντικά στην εθνική οικονομία και τα καταστήματά της καθημερινά εξυπηρετούν χιλιάδες πελάτες.

Η εταιρία ξεκινά την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας της με διεθνείς διακρίσεις, κατακτώντας την 7η θέση ανάμεσα σε παγκόσμια brands (ετήσια έκδοση FoodService Europe & Middle East 2020) και τη διάκριση της καλύτερης αλυσίδας καφέ στη Νότια Ευρώπη (Allegra European Awards 2019). Η Coffee Island Καφεκοπτείο άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά του καφέ με το motto «Μοναδικός Καφές για Μοναδικούς Ανθρώπους», εκδημοκρατίζοντας τον specialty καφέ για όλους. Αναπτύσσει άμεσες συνεργασίες (direct trade) με μεμονωμένους παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ, με τους εξερευνητές της να αναζητούν, διαρκώς ανά τον κόσμο, φάρμες που κρύβουν μοναδικούς κόκκους & αρώματα καφέ.